Reserveren van groepslessen in de App

Om het reserveren eerlijk te laten verlopen en iedereen gelijke kansen te bieden, hebben we een aantal spelregels opgesteld. Hieronder lees je er meer over.

Een groepsles kan je reserveren in de Indoor Action app door op het tegeltje "Activiteiten Rooster" te klikken. Hier vind je alle lessen in een online agenda. Je kan een les reserveren door op "reserveren" te klikken.

Heb je een les gereserveerd, maar kan je onverhoopt toch niet komen, dan kan je deze tot 2 uur van tevoren annuleren. De plaats komt dan vrij voor andere mensen. Doordat je 2 uur van tevoren annuleert, hebben deze mensen nog genoeg tijd om naar de sportschool te komen om aan deze les deel te nemen.

Sta je op de wachtlijst? Houd er dan rekening mee, dat alle mensen op de wachtlijst tegelijkertijd een pushmelding krijgen als er een plaats vrijkomt. Degene die als eerste de les alsnog boekt, heeft de plek. Dit gaat dus niet op volgorde van deelname aan de wachtlijst.

Reserveren voor meerdere lessen achter elkaar (omdat je nog niet weet of en wanneer je wilt komen), is in directe vorm een andere sporter benadelen. Dit is niet sportief. Hierdoor ontstaan wachtlijsten en toch halfvolle lessen. Doe dit dus niet.

Bellen naar Indoor Action na de 2 uur om te annuleren, heeft geen zin. De medewerker kan je niet meer uit het systeem halen. Er zal in het systeem een vinkje bij jouw naam komen en je ontvangt een pushmelding dat je de les hebt gemist. Mis je op deze wijze meer dan 3 lessen in 30 dagen, dan zal je geblokkeerd worden van reserveren.

Je kan dus driemaal per 30 dagen een calamiteit hebben waardoor je een les mist. Gebeurt dit vaker, dan zal een medewerker van Indoor Action het gesprek met je aangaan over hoe dit komt en hoe we dit gaan voorkomen in de toekomst.