top of page
Corona
  • Dennis Gerritzen

Geen zorgen er is een oplossing!

Dubbele accounts Sportivity


Het nieuwe ledenadministratiesysteem is sinds enkele weken actief en ondanks alle goede zorgen van onze administratie en jullie medewerking als leden is er een aantal leden met het volgende probleem:

Je wilt een les reserveren in de Indoor Action app en achter de lessen staat een hangslotje. Hierdoor kun je geen lessen meer reserveren. Dit probleem wordt veroorzaakt doordat er twee accounts van jou in MyWellness zweven vanwege de transitie naar Sportivity.



Hoe los je dit op: log uit bij de Indoor Action app en log opnieuw in met je correcte mailadres en wachtwoord. Je krijgt nu de vraag is …. jouw account? Klopt dit? Klik dan op “bevestigen” en je accounts worden samengevoegd.

In 99 van de 100 gevallen is dit de oplossing van het probleem. Kom je er hiermee niet uit, laat ons dit dan weten alsjeblieft. Alvast enorm bedankt voor jouw geduld en begrip!

bottom of page