De Indoor Action Admin app


We zijn nu inmiddels iets meer dan een week geleden overgestapt naar het nieuwe systeem. Jullie hebben al kennis kunnen maken door het gebruik van de nieuwe app en nieuwe manier van binnenkomen via de poortjes. Een aantal van jullie ervaren nog wat problemen met inloggen, we hopen hier snel een oplossing voor te vinden. We houden je hiervan op de hoogte.


Om de app goed te laten functioneren en bij binnenkomst geen problemen te ervaren is het ook belangrijk de pushmeldingen van de app aan te zetten en te accepteren.






Een vraag die we nog geregeld horen is: Waar reserveer ik nu mijn groepsles?


Dit doe je in de ‘oude’ Indoor Action app, dit verandert ook niet. Het kopje ‘reserveren’ dat nu in de Admin-app staat geeft wat verwarring en zal dan ook zo spoedig mogelijk bij een volgende update verwijderd worden.


Vanaf vandaag zal ook de automatische incasso van het nieuwe systeem starten. Deze betalingen zullen lopen via een nieuwe betalingsservice Buckaroo. Op je afschrift zal te zien zijn: Stichting Derdengelden Buckaroo. Dit zal dus iets anders zijn dan je gewend bent.


We hopen dat ondanks de veranderingen je vlot de nieuwe manier van binnenkomen kan omarmen en het op kan nemen in je flow van sporten bij Indoor Action.