Waarom moet ik de app gebruiken?

Omdat we in corona tijd moeten registreren wie wanneer binnen is bij indoor Action. Ook gebruiken we het als instrument om te zien welke lessen populair zijn en welke minder. Welke tijden prettig werken voor onze sporters en welke niet. Zo kunnen we elke keer als we het rooster updaten, het zo goed mogelijk inrichten voor al onze sporters.

Hoe lang van tevoren kan ik een reservering wissen of veranderen?

Tot twee uur voor aanvang van een les kan je je inschrijving verwijderen.

Ik heb een groot probleem en kan niet op tijd mijn les meer annuleren, wat nu?

Niets aan de hand, je kunt 3 keer binnen 30 dagen een les missen zonder consequenties. Je krijgt wel een melding dat je de les hebt gemist en dat je bij meer dan 3 x binnen 30 dagen niet meer kunt reserveren via de app.

Ik ben geblokkeerd van reserveringen in de app, wat nu?

Op zich is er niets aan de hand. Je zult wel even met een medewerker aan de bar of via de mail contact op moeten nemen. We willen dan graag even met je meekijken hoe het komt dat je zo vaak een les gemist hebt. We hebben gekozen voor 3 keer een les missen in 30 dagen omdat dit reëel is. Iedereen kan een keer ziek zijn of een probleem hebben met werk of kinderen. Echter als je systematisch lesplaatsen bezet houdt waardoor een ander niet kan sporten, is dat niet ok. Dat bespreken we dan.

Ik sta als eerste op de wachtlijst maar ik wordt niet automatisch in de les geplaatst als er een plaats vrijkomt.

Dat klopt. De wachtlijst werkt als volgt;  als er een plek vrijkomt krijgen alle wachtenden een pushmelding. Degene die als eerste reageert en zich aanmeldt heeft de vrije plaats. Dit vanwege dat mensen  zich vaker aanmelden op een wachtlijst en ook aanmelden voor een andere les op dezelfde tijd waar wel een plaats vrij is. Ze vergeten zich af te melden van de wachtlijst. Zo komt het voor dat een les niet vol is en wel meerdere wachtenden op de wachtlijst.

Ik krijg de melding “omwille van uw lidmaatschap is het niet mogelijk deze les te boeken”. Wat nu?
Neem contact op met een medewerker aan de bar of stuur een mail naar sporten@indooraction.nlWaarschijnlijk zullen we je abonnement moeten heractiveren. Een handeling die 999 van de 1000 keer geheel automatisch verloopt, echter in de praktijk komt het incidenteel voor dat het niet automatisch verloopt.

Ik heb geen smartphone.

Geen probleem, je kunt dan een MyWellnessbandje kopen of lenen (tegen betaling van een borgbedrag). Deze koppelen we aan je account en hiermee kun je op de zwarte zuilen in de lounge je lessen reserveren.

Ik kreeg een bericht van de app dat ik niet aanwezig was in de les, maar ik was er wel!

Dat is vervelend. Je docent heeft je dan niet afgevinkt; of misschien was je te laat in de les waardoor je het afvink moment hebt gemist.  Belangrijk: de lessen bij Outdoor vinkt de docent af. De leden die bij Indoor binnen sporten, checken we in aan de balie. Ben je veel te vroeg, dan kan men je nog niet afvinken. Dit kan namelijk pas 15 minuten voor aanvang van de les. Mocht je te vroeg binnen komen, laat je dan door je docent voor de les afvinken!

Ik ben vergeten met welk emailadres ik kan inloggen op de app.

Ga niet zelf aan de slag maar neem contact op met Indoor Action om te checken welk email adres bij jouw account hoort.

Als ik een nieuwe foto probeer in te stellen, veranderd deze telkens terug naar mijn oude foto. Hoe kan ik dat aanpassen?

Dat klopt. De foto die van je gemaakt is bij de bar bij inschrijving is leidend in ons systeem. Elke keer als je bij Indoor Action binnenkomt wordt deze foto weer opnieuw in je app geplaatst. Dit is omdat het voorkomt dat mensen een andere profielfoto aanmaken van bijvoorbeeld honden, kippen, schapen, kinderen of andere personen waardoor je niet meer herkenbaar en controleerbaar bent voor onze medewerkers. Je kan altijd op een rustig moment een nieuwe foto laten maken aan de bar.

Ik sta in de app geregistreerd als vrouw. Als ik dit wijzig in de app verandert hij telkens weer terug naar vrouw.

Dit zal in het ledenadministratie systeem van Indoor Action aangepast moeten worden door een medewerker. Vraag dit op een rustig moment aan de bar of stuur een mail naar sporten@indooraction.nl

Ik kan niet inloggen en krijg geen e-mail als ik klik op ‘wachtwoord vergeten’

Waarschijnlijk heb je je account nog niet geactiveerd. Bel ons even op, dan sturen we je een e-mail waarmee je je account kan activeren en kan inloggen in de app.

Ik heb liever niet dat andere sporters mijn naam en/of foto zien als ik een les reserveer. Kan ik dit aanpassen?

Ja dat kan , in de app klik je rechts onderaan op je fotootje. Hierna klik je op “wijzig profiel”. Hierna klik je op “privacy instellingen”, hier kan je het wijzigen.

Ik krijg liever geen push meldingen. Kan ik dit uitzetten?

Nee, dat kan niet. De push meldingen zijn voorwaarde om de app te kunnen gebruiken. Je krijgt namelijk een pushmelding voor aanvang van je les en als je een les hebt gemist.

 

Menu
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!