Waarom wordt mijn foto getoond bij de reserveringen voor een groepsles?

Dit is een functie binnen de app om het makkelijk en leuk te maken om samen te sporten met mensen die je vaker ziet tijdens groepslessen. Mensen waarvan je misschien de naam niet weet, maar wel fijn mee hebt gesport.

Kan ik mijn foto in de app op privacy stand zetten? (onzichtbaar maken voor andere sporters)

Ja dan kan:

  • Klik in de Indoor Action app op de home pagina op je profiel foto rechts onderin
  • Klik op de banner bovenaan op “wijzig profiel”
  • Scroll naar beneden en klik op “privacy instellingen”
  • Zet de knop achter “instellingen zichtbaarheid” uit

Kan ik mijn profiel foto wijzigen?

Ja. dat kan; de profiel foto die gebruikt wordt in de Indoor Action app is de foto die genomen is bij de bar bij je inschrijving. Je kan op een rustig moment bij de bar je foto opnieuw laten nemen.

Worden de docenten van de groepslessen ook in de app aangepast als er sprake van vervanging is?

Ja.

Hoelang van te voren kan ik inschrijven op een les?

Standaard 5 dagen van te voren.

Bij volle/populaire lessen een dag of soms minder. Dit gaan we in de praktijk bekijken.

Geen smartphone of tablet?

We kijken naar een oplossing voor deze kleine groep leden.

Zijn met de nieuwe app mijn gegevens uit de mywellness app weg?

Nee, als je opnieuw inlogt in de nieuwe app zijn al je gegevens in de nieuwe app beschikbaar.

Worden mijn lessen automatisch bijgehouden?

Als je je aanmeldt in de app voor een les en de docent heeft je afgevinkt in zijn docenten Indoor Action app dan is jouw les gelogd in de Indoor Action app. De calorieën die horen bij deze les worden dan meegenomen in je dagelijkse activiteit.

Hoelang van te voren kan ik een les annuleren?

Een half uur voor aanvang van de les. Meld je je niet af dan telt dit als een No-Show.

Kan ik voor twee lessen op dezelfde tijd en zelfde dag reserveren?

Nee.

Wat gebeurt er als ik niet kom naar een door mij geboekte les?

Dan word je na 3 keer No-Show geblokkeerd en moet een Indoor Action medewerker je deblokkeren.

Wat gebeurt er nu precies op 1 februari?

Op 1 februari zijn de ticket automaten weg. Alle lessen worden dan door jou  geboekt én door je groepsles docent afgevinkt in de Indoor Action app.

Moet ik tot 1 februari in de app reserveren of een bonnetje trekken?

Tot 1 februari moet je een bonnetje uit de automaat halen om mee te doen met een groepsles. Van af 1 februari kan je alleen nog in de app boeken.

Ik heb de nieuwe app maar mijn smartwatch/ Fitbit/ Samsung of Apple Health koppelt niet.

Verwijder nadat je de Indoor Action app hebt gedownload én hebt ingelogd de oude ”MyWellness”app. Lost dit het niet op, zoek dan in de instellingen van je telefoon de Apple Health of app in kwestie op en check of de Indoor Action app toegang is aangevinkt voor het tracken van je: beweging/stappenteller/calorieenteller/workoutteller.

Menu
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!