imageedit_1_9414019715.png

Hier vindt u het volledige overzicht van al onze groepslessen.

GROEPSLESSEN

 

BODYPUMP

BodyPump is een zeer effective groepstraining waarbij je gebruik maakt van een halter met gewichten. De zwaarte van de gewichten pas je aan aan jouw wensen. BodyPump is ideaal als je wilt werken aan je hele lichaam. Je voelt je fitter en krijgt meer energie & kracht.


BodyPump™ is ontwikkeld om je kracht en uithoudingsvermogen in de grote spiergroepen te verbeteren en daarbij zoveel mogelijk calorieën te verbranden om een maximaal effect te behalen. Door de zorgvuldig gekozen muziektracks wordt de les echt een feestje en vergeet je snel dat je met een workout bezig bent. Een reguliere les duurt 60 minuten.

 

ClubPower® is een zeer effectieve groepstraining waarbij je gebruik maakt van een halter met gewichten. De zwaarte van de gewichten wordt aangepast aan jouw wensen. ClubPower® is ideaal als je wilt werken aan je hele lichaam. Je voelt je fitter en krijgt meer energie en kracht

Hoe ziet een ClubPower® les eruit?

De coach, de muziek en de enorme afwisseling in het programma zorgen iedere week voor een optimale workout. Voor iedere spiergroep nemen we een apart muzieknummer en doe je verschillende fitnessoefeningen met een halter met gewichten. Op deze wijze ontstaat er een uitgebalanceerde training waarbij je hele lichaam aan bod komt: benen, billen, rug, borst, armen (biceps, triceps), schouders en buik.

CLUBPOWER

 

GRIT 

De GRIT-series van Les Mills zorgen ervoor dat deelnemers supersnel superfit raken. GRIT bestaat uit revolutionaire full body workouts van 30 minuten, met piek- en herstelmomenten die deelnemers tot het uiterste drijven. Deze kleine groepslessen worden doorgaans in de fitnesszaal gegeven.

Wat maakt GRIT uniek?

Les Mills GRIT is een totaal nieuw fitnessaanbod, met een duidelijke focus op teamtraining. Bij GRIT wordt er in relatief kleine groepen getraind. Wetenschappelijk onderzoek toont aan dat high intensity interval training, waar GRIT op is gebaseerd, resultaten van conventionele training overtreft:

 

De XCORE-Trainer waarmee we werken, is een buis gevuld met grit. Het grit beweegt bij elke beweging die je maakt, heen en weer van deksel naar deksel. Doordat het grit ‘doorschiet’ aan het begin van de teruggaande beweging, krijgen de spieren en met name het bindweefsel in en rondom de spieren een extra mechanische belasting. Het resultaat? Meer spierkracht, aanpassing van het bindweefsel qua lengte, trekvastheid en architectuur, én een strakker lijf. Bovendien zorgt XCORE voor verbranding van een heleboel calorieën.

Veilig & voor iedereen!
XCORE is veilig: doordat de reactive impact aan het begin van de teruggaande beweging plaatsvindt, worden de gewrichten juist beschermd en niet overbelast. XCORE is niet moeilijk te volgen en daarom geschikt voor iedereen!

XCORE

 

BOOTY 20/XL

Kim en Tatum, onze Booty trainingsexperts geven 14 keer in de week een speciale training gericht op het trainen van de bilpartij. Wil jij gericht en met de juiste oefeningen werken aan meer volume en kracht in je billen, meld je dan aan voor deze les via de Indoor Action app!

 

Wil je een korte training kies dan de Booty 20, deze les duurt 20 minuten.

Wil je een langere training kies dan de  Booty XL deze les duurt 30 minuten.

 

Beide lessen zijn een goede ondersteuning in je wekelijkse trainingsroutine. De bilspieren staan centraal tijdens deze korte work-out. Werk op deze manier ook indirect aan een betere techniek, die weer van pas komt in je deadlift en/of squat. Bouw mooie billen en geniet van 20 of 30 minuten fun! In onze speciale B-Zone vind je specifieke apparatuur aan om de booty te trainen.

 
Skills & Strength:

Voorheen noemden we dit Boksfit. De training is zeer gevarieerd en bestaat uit stootcombinaties over en weer op de handschoenen of pads. Bokstechnieken worden afgewisseld met spierversterkende oefeningen zoals squats, push-ups, sit-ups, burpees en leuke circuitvormen. Deze training is voor zowel de beginnende als de meer gevorderde sporter.

Bag Training:

Een uur lang losgaan op de bokszakken. Heerlijke work-out om flink wat calorieën te verbranden. Naast het trappen en stoten op de zak wordt er ook in duo’s gewerkt op de handschoenen. Een fijne total body work-out voor iedereen.
 

Kickboks Techniek:

Tijdens Kickboks Techniek werk je aan je stoot- en traptechnieken. Hier breng je dat wat je geleerd hebt tijdens de Bag Training en Skills & Strength training naar het volgende niveau. Leer beter trappen, stoten en combineren, maar ontwikkel ook een ijzersterke conditie!

BOXX

 

CORE 15

Train je core!
CORE 15 is een populaire buikspiertraining van 15 minuten. In dit kwartier wordt ervoor gezorgd dat alle onderdelen van de corespieren op een afwisselende en uitdagende wijze aangesproken worden. Iedereen kan meedoen aan CORE 15, dat drie keer per dag gegeven wordt. ‘s Ochtends in de Arena en ‘s avonds in De Kuip. Het is een effectieve manier om jouw workout een boost te geven!

 
HIIT staat voor High Intensity Interval Training. Het trainingsprincipe van HIIT is dat je door middel van intervals in een korte tijdsduur een intensieve inspanning levert. Met een HIIT training wissel je intensieve oefeningen af met minder intensieve oefeningen of rust. Bij Indoor Action hebben we een uniek concept waarin HIIT oefeningen als Box Jumps, Kettlebell Swings en Bulgarian bag oefeningen worden gecombineerd tot een toffe en intensieve workout van een halfuur.

HIIT

 

BODYATTACK

BodyAttack™ is de sport-geïnspireerde cardio workout voor het opbouwen van kracht en uithoudingsvermogen. Deze high-energy interval training combineert atletische bewegingen met aerobe kracht en stabilisatie oefeningen. Onze dynamische instructeurs en krachtige muziek motiveren iedereen in de richting van hun fitnessdoelen – van de recreatieve tot de hard-core sporter! De BodyAttack™ les wordt elke drie maanden voorzien van nieuwe muziek en choreografie.

 

Low Impact is een speciale vorm van aerobics wat aerobicsbewegingen combineert met dans en uitdagende choreografie. Low impact kent de intensiteit van een aerobicsles en het opzwepende van de danslessen.

Omdat elke les anders is, wordt je continue uitgedaagd en is het nooit saai!

Moet mijn coördinatie goed zijn?

Het duurt meestal een paar lessen, voordat jij je helemaal comfortabel voelt in deze les, maar hou vol! Na elke les zal het beter gaan en word je meer vertrouwd met de bewegingen. Focus op je voeten, voordat je probeert om de armbewegingen te doen. Als je de beweging even niet kunt volgen, ga dan door met een beweging die je goed kunt volgen, totdat je merkt dat je weer mee kunt doen.

LOW IMPACT

 

STEP

Met behulp van een in hoogte verstelbare step en eenvoudige bewegingen op en goede muziek, word je extra gemotiveerd en tot grotere prestaties gebracht. De training zorgt voor vetverbranding in een hogere versnelling, gevolgd door spier verstevigende tracks die je lichaam nog mooier vormen en strakker maken.

 

Urban Dance is hiphop in de breedste zin van het woord, want onder Hiphop en Urban vallen natuurlijk heel veel stijlen: hiphop lyrical, oldschool, hiphop slow, hiphop fast, van alles. Tijdens elke les wordt een andere dansstijl aangetikt, die samen over een periode van vier tot zes weken een dans vormen. Elke les begint Nanda vanaf nul om het vervolgens geleidelijk een gehele choreografie op te bouwen. Dus je kunt altijd instappen en meedoen!

URBAN DANCE

 

LATIN DANCE

Latin Dance is een dans- en fitnessworkout gebaseerd op Latin en internationale muziek. Het is uitgegroeid tot een van de grootste en succesvolle dans- en fitness programma’s. Er worden verschillende soorten muziekstijlen gebruikt waaronder: (French) reggaeton, Merengue, Salsa, Samba, Tango, Flamenco, Belly Dance, Cumbia, Quebradita, Swing, Mambo, Rumba, Cha Cha Cha, Latin Hip Hop, Latin Pop, Rock & Roll, Calypso, Tropical.

De Latin Dance- instructeur start elke les met een warming-up, waarin basisbewegingen worden behandeld. De bewegingen zijn combinaties van dansen en fitness. Vervolgens begint het echte werk en wordt er aan intervaltraining gewerkt, door afwisseling in fast- en slow tempo’s. Tijdens een workout wordt gewerkt aan de conditie en het verbranden van calorieën. De muziek die wordt gebruikt is energiek en ontspannend. De les sluiten we af met een cooling-down, om blessures te voorkomen.

 

Jumping Fitness is een intervaltraining waarbij je verschillende springbewegingen maakt op een kleine trampoline. Trampoline fitness dus! Door de elastische vering in de trampoline train je al je spieren, zonder belasting van je gewrichten. Dit zorgt voor een verbeterde balans en coördinatie van het lichaam.

Gewicht, leeftijd of trainingsniveau zijn niet relevant. Het belangrijkste is dat je plezier wilt hebben!

Sprongen en technieken zijn gemakkelijk te leren en garanderen zelfs beginners snelle succeservaringen.

JUMPING FITNESS

 

X-BURN

X-Burn. Een van de nieuwste les concepten van Indoor Action. Je werkt een specifieke training af die een duidelijk vooraf gesteld doel heeft. Je werkt aan je sprint vermogen, je uithoudingsvermogen of je explosieve kracht. Dit doe je aan de hand van je hartslag. Deze wordt real time geregistreerd en via een beamer geprojecteerd tijdens de training. Zo zie jij en je trainer in een oogopslag hoe veel output je levert. Zo train je op de meest effectieve manier je cardiovasculair vermogen.

Buiten alle techniek is het ook vooral leuk! Je traint zeer intensief 45 minuten in een leuke groep. Fijne muziek en een goede trainer zorgen voor een optimale beleving waarin jij het beste uit jezelf kan halen!

 
FiiT, de les om zoals het woord al zegt "allround" fit te worden of te blijven. De lessen zijn altijd anders en super dynamisch. De trainers maken vooral gebruik van functionele oefeningen zoals; kettlebell swings, boxjumps, stepups, squats, deadlifts en pull up push-ups. Door de constante variatie in de training krijgt je lichaam keer op keer een nieuwe prikkel. Dit komt enorm ten goede van je kracht, coördinatie, conditie en allround fitheid. Buiten dat is het een vooral ook een leuke les met een fijne sfeer voor elk niveau.

X-FIIT

INDOOR ACTION

Boekhorstenstraat 75
6828 DV Arnhem
Tel: 026 446 1186
Whatsapp: 0648836154
KVK: 09090083
BTW: NL804684200B01

OPENINGSTIJDEN

Kijk in het rooster voor de beschikbare trainingsmomenten. Wij zijn dagelijks telefonisch en per mail bereikbaar

EXTRA

  • Outdoor

  • Livestream

  • Uitleenstraat

  • On demand